МАЙБУТНІМ ВІДМІННИКАМ ГРАМОТА Частина 1

МАЙБУТНІМ ВІДМІННИКАМ ГРАМОТА Частина 1
МАЙБУТНІМ ВІДМІННИКАМ ГРАМОТА Частина 1

МАЙБУТНІМ ВІДМІННИКАМ ГРАМОТА Частина 1

0.00

В 5 років звуковимова дитини не повинна відрізнятись від звуковимови дорослого. Якщо дитина в 5 років самостійно не навчилася правильно говорити, треба їй допомогти. Ми пропонуємо вам артикуляційну гімнастику, яку треба відпрацьовувати кожний день по 10-15 хв., через деякий час, якщо звуки не з'явилися, рекомендуємо звернутися до логопеда. До школи дитина повинна йти правильно вимовляючи всі звуки, в іншому випадку це може відбитися на правописі.

Add To Cart

Методичні вказівки. 
Навчально-методичний зошит з грамоти - це сучасний посібник для сучасних дітей. При складанні цього зошита-посібника використовувався багаторічний досвід роботи логопеда, педагога та психолога, що дозволило при навчанні грамоті попереджувати помилки на письмі, які виникають у шкільному віці, приділяти увагу розвитку зв'язного мовлення, навичкам читання та друкування, а також прививати дитині цікавість та любов до навчання. Щоб уникнути помилок при навчанні, з увагою перечитайте наші поради та методичні вказівки. 
- Рекомендуємо приступати до навчання читанню та друкуванню лише в тому випадку, якщо усна мова дитини достатньо розвинена. Якщо мова дошкільника має аграматизми та порушення звуковимови, слід в першу чергу зайнятись її виправленням( краще у логопеда). 
- Не примушуйте дитину завчати відразу всі літери алфавіту. 
- Не називайте приголосні літери з призвуком голосних, напр. РЕ, ЕС, ЕМ та ін. - Для закріплення матеріалу , а також для зацікавлення дитини, грайте з нею у запропоновані рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням. 
- ПЕРЕД ЗАНЯТТЯМ ЧИТАЙТЕ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ.
 3 В 5 років звуковимова дитини не повинна відрізнятись від звуковимови дорослого. Якщо дитина в 5 років самостійно не навчилася правильно говорити, треба їй допомогти. Ми пропонуємо вам артикуляційну гімнастику, яку треба відпрацьовувати кожний день по 10-15 хв., через деякий час, якщо звуки не з'явилися, рекомендуємо звернутися до логопеда. До школи дитина повинна йти правильно вимовляючи всі звуки, в іншому випадку це може відбитися на правописі.